FAQ

Har du spørgsmål til produktet? Se vores mest spurgte spørgsmål herunder eller kontakt vores supportafdeling.
Kontakt support

Ofte stillede spørgsmål

Er online undervisning godkendt som obligatorisk efteruddannelse til danske advokater og advokatfuldmægtige?

Ja, e-læring eller tilsvarende IT-baseret undervisning kvalificerer sig som efteruddannelse.

Kan jeg tage alle mine kurser på én gang?

Ja, med et medlemskab kan du gennemføre over 200 kurser og få ubegrænset adgang til alle vores spændende features over 12 måneder. Du kan desuden tage samtlige kurser uanset hvor du befinder dig, så du hverken er afhængig af tid eller sted.

Holder i styr på mine kursuspoint for mig?

Ja det kan du tro, du kan altid se hvor mange points du har optjent, og dine kursusbeviser ligger altid online lige ved hånden. Hvis du uploader kursusbeviser fra andre kursusudbydere, via vores uploadfunktion, har du det hele samlet på ét sted.

Er kurserne pointgivende?

Det hurtige svar: Ja, det er de.
Advokurser følger de retningslinjer og krav bestemt af Advokatsamfundet for obligatorisk efteruddannelse. Af bekendtgørelsen om efteruddannelse for advokater og advokatfuldmægtige fremgår det, at e-læring eller tilsvarende IT-baseret undervisning kvalificerer sig som efteruddannelse, såfremt det faglige niveau og den tidsmæssige udstrækning kan dokumenteres, hvilket naturligvis er gældende for vores online kurser.

Hvordan sikrer I, at kurserne lever op til efteruddannelseskravet?

Vores system registrerer først og fremmest, at du har set alle lektioner i det pågældende kursus. Når du har gennemført dette, får du adgang til en afsluttende test bestående typisk af mellem 10-20 multiple-choice spørgsmål. Når du har bestået testen efter x antal forsøg, skal du bekræfte på tro og love, at du har set hele kurset, hvorefter du får udleveret dit kursusbevis samt tilhørende point.

Hvad koster kurserne?

Som medlem skal du ikke betale for hvert enkelt kursus, da de er inkluderede i medlemskabet.

Opdaterer i kurserne løbende?

Ja, vores undervisere er forpligtede til at opdatere deres kurser, når det er nødvendigt. Vi er hele tiden på forkant med nye regler, love og tiltag, så du altid er sikret opdateret undervisning af højeste kvalitet.

Er I ISO-certificeret?

Ja, vi modtog vores ISO 27001:2002 certifikat d. 18-04-2024.

ISO 27001 er en internationalt anerkendt standard for informationssikkerhedsstyring. Certificeringen dokumenterer, at vi har implementeret et robust sikkerhedssystem, der beskytter både interne og klientspecifikke oplysninger. Denne standard stiller krav til, at vi løbende identificerer, evaluerer og behandler sikkerhedsrisici forbundet med de data, vi håndterer.

Det betyder, at når du vælger os som e-læringspartner, vælger du en garanti for omhyggelighed og integritet i datahåndteringen.

Guides og support

Sådan ser du/starter du et kursus

Ved du ikke hvordan man starter og ser et kursus? så følg denne guide

OBS! Hvis du benytter Internet Explorer, vil vores side ikke fungere optimalt. Tjek derfor altid om du benytter denne, hvis du gør, så skift til en anden browser.

  • Tjek at du er logget ind, og klik derefter på "Kurser"
  • Vælg det kursus du gerne vil se.
    • Du kan søge efter et bestemt kursus, emne eller underviser.
    • Du kan vælge en bestemt kategori og vælge bland de tilhørende kurser.
    • Du kan scrolle ned og gå alle kurser igennem. Hvor de vil være opdelt i kategorier.
  • Når du har fundet det kursus du vil se trykker du på det. Når du er kommet ind på kurset vil du kunne se en lille teaser først som forklarer hvad kurset handler om. Hvis du ønsker at se dette kursus skal du trykke på "Start kursus", som vist på billedet.
  • Når du har startet er kursus, skulle du nu meget gerne kunne se de enkelte lektioner som på billedet.
  • Når du er inde på den lektion du gerne vil se, skal du trykke på afspil knappen.
  • Du er nu klar til at se kurset, rigtig god fornøjelse!

Fandt du dit svar? Ellers så kontakt os her

Sådan tilføjer du kurser til din kalender

Vi har gjort det nemt at planlægge sin egen efteruddannelse med vores ny funktion, tilføj til kalender

OBS! Hvis du benytter Internet Explorer, vil vores side ikke fungere optimalt. Tjek derfor altid om du benytter denne, hvis du gør, så skift til en anden browser.

  • Tjek at du er logget ind, og find derefter et kursus du vil tilføje til kalenderen. Klik på "Kurser"
  • Vælg det kursus du gerne vil tilføje til kalenderen, fra oversigten her. Du kan scrolle ned for at se flere.
  • Når du har fundet og klikket på det kursus, du gerne vil tilføje til din kalender, så klik på knappen "Tilføj til kalender"
  • Vælg den kalender du bruger, fra oversigten.
  • Hvis du vælger Google, Office 365, Yahoo og Outlook (Online). Vil du blive ført videre til din kalender via webbrowseren (De vil bede dig om at logge ind, hvis du ikke allrede er er det).
    • Vælger du Outlook (app), Apple, Android eller iCal. Vil der være en fil du skal trykke på nederst i din browser, som her på billedet
  • Vælg i din kalender, hvilken dato og tidspunkt, du ønsker at se kurset og tryk gem. Du har nu tilføjet kurset til din kalender!

Fandt du dit svar? Ellers så kontakt os her

Min fremgang bliver ikke registreret

Hvis din fremgang ikke bliver registreret når du ser video kan det skyldes følgende:

  • Dårlig eller ingen internet forbindelse. Prøv at genstarte, eller skifte til en anden, gerne kablet forbindelse.
  • Usupporteret browser. Vi anbefaler at bruge den nyeste Chrome, Firefox eller Safari.
  • Tracking eller Javascript blokering. Nogle browsere, addons, firewalls, og andet blokerer nødvendige services for at registrere fremgang. Vi sigter efter at bruge underleverandører der er sikre, og ikke blive blokeret, men det er ofte udenfor vores kontrol. Prøv at reducere blokerende indstillinger.

Genstart af din pc, eller skift til andet device kan også hjælpe.

Hvis dine problemer fortsætter, så kontakt vores support. Kom gerne med oplysninger om hvilken browser samt OS du bruger og del billeder eller video.

Sådan gendanner/nulstiller du din adgangskode

Kan du ikke logge ind? så prøv at gendan din kode

OBS! Hvis du benytter Internet Explorer, vil vores side ikke fungere optimalt. Tjek derfor altid om du benytter denne, hvis du gør, så skift til en anden browser.

Hvis du ikke kan logge ind, når du indtaster den mail du har oprettet dit medlemskab med samt din kode, så prøv at gendanne din kode først. Når du gør dette vil du få tilsendt en mail, hvor du kan nulstille/gendanne din kode.

  • Under "Log ind" tryk på Gendan kodeord.
  • Indtast din e-mail og tryk på Send mig instruktioner til at nulstille.

OBS!: Hvis du får en meddelelse om at din mail ikke findes, kan det være fordi du ikke har et aktivt medlemskab hos os længere.

Fandt du dit svar? Ellers så kontakt os her

Sådan skifter du din adgangskode

Ønsker du at ændre din adgangskode, men ved ikke hvordan man gør? så følg denne guide

OBS! Hvis du benytter Internet Explorer, vil vores side ikke fungere optimalt. Tjek derfor altid om du benytter denne, hvis du gør, så skift til en anden browser.

Hvis du ikke kan logge ind, når du indtaster den mail du har oprettet dit medlemskab med samt din kode, så prøv at gendanne din kode først. Når du gør dette vil du få tilsendt en mail, hvor du kan nulstille/gendanne din kode.

  • Når du er logget ind, skal du starte med at føre musen op i højre hjørne, og holde den over det lille portræt ikon. Tryk derefter på "Rediger konto".
  • Under "Adgangskode" skriv den nye adgangskode som du ønsker.
  • Under "Bekræft adgangskode" skriv igen den nye adgangskode du ønsker (Den samme som du skrev i feltet "Adgangskode")
  • Tryk derefter på den grønne "Opdater" knap i bunden.
  • Sådan, du har nu ændret din adgangskode!

Fandt du dit svar? Ellers så kontakt os her

Sådan opsiger du dit medlemskab

Ønsker du at opsige dit medlemskab og ved du ikke hvordan man gør? Så følg denne guide.

OBS! Hvis du benytter Internet Explorer, vil vores side ikke fungere optimalt. Tjek derfor altid om du benytter denne, hvis du gør, så skift til en anden browser.

Du starter med at gå op i højre hjørne, ved ikonet med den lille mand, og tryk på "Faktura og betalinger"

  • Du starter med at gå op i højre hjørne, ved ikonet med den lille mand, og tryk på "Faktura og betalinger". Husk, at du skal være logget ind.
  • Så trykker du på "Kundeportal"
  • Tryk på "Overblik over abonnement"
  • Tryk derefter på "Annuller Abonnement"
  • Du kan nu se hvornår de medlemskab udløber, hvis du opsiger det nu her. Efter du har valgt en årsag til din opsigelse, skal du trykke på "Bekræft Annulering".
  • Du har nu sat dit medlemskab til opsigelse og du kan igen se hvilken dato det udløber.

Fandt du dit svar? Ellers så kontakt os her